godmorgon!
 nu är jag typ vaken och normal människa igen. Har ungefär vart som en trött gammal tand som inte har rört sig från sängen på flera år. (En sån där som har liggsår på kroppen) så trött har jag vart, eller rättare sagt är fortfarande. Helt sjukt! :)

ska väl berätta om gårdagen. ja började ju med att jag lagade mat åt älsklingen tills han kom hem. så på bordet när han kom hem stod det levande ljus och en massa mat. hade gjort sallad, tacopaj och gjort det fint och mysigt. Galen som man är i tacos så började man att glufsa i sig maten och mättare blev man hela tiden. (Självklart, vad är annars meningen med att äta?) Jag tog första ölen medans älsklingen fick dricka saft, han som skulle köra mig till Elina sen där det valkades fest och han skulle även på nå annat grejs med bilar. Hihi. Tiden gick och han körde mig till Elina, där man blev välkommen med en drink. Jätte mysigt hade hon gjort hemma. men en massa snittar, och tilltugg. så söt så. Där satt flickorna runt bordet, Bodda, Tessan, Evelina, Stina och Elina själv, samt jag också. Sen kom Emma och partyt var igång. Efter det så kom resterande av flickorna efter att vi hade spelat ett spel (Trodde du ja) . jo men det hette så. och roligt var det. men när resterande av girlsen kom så blev det för jobbigt. vi tog platsen inne i köket där vi körde en massa kortspel hit och dit, sjöng en massa ramsor. Jätte trevlig kväll. Den tackar jag för brudar, speciellt dig Elina! min Partypingla. när klockan började närma sig midnatt så gick vi till Goya där vi kom in gratis och fick även en drink. wow vilka brudar va ? hehe. Dansgolven bara svängde av oss brudar som skaka fåra rumpor för fullt :) Sebastian och hans liga kom dom med. jätte roligt vare, jag brukar inte gilla Goya länge (så stramt och stelt) men igår var det jätte roligt. :) Vid två tiden så gick jag och Sebastian hem då vi träffa pappa på vägen. Så vi gick hem till han och skulle gå med oss Marita för vi skulle äta på maggis, men det orkade hon inte så det sluta med att det var vi tre som gick iaf. då vi satt och åt där så var det den där festival bussen som stod där utanför med en massa folk. Slutade med att blomman stod naken på naken och dansade, fyfan vilken äcklig syn, tur att jag hade käkat färdigt iaf :) sen blev klockan mer och mer så då gick vi hem och sov. Men vi somnade nog inte föns klockan var rund 6. fyfan va vi satt och snacka, fula ner och bara fanns till. Jag älskar dig Sebastian. Tack för att du finns gubben!

så ja, självklart är man trött och seg idag. men kvällen igår var super trevlig.

Kommentera

Publiceras ej