hej alla kära.

idag vaknade jag av att sebastian väckte mig så sött. (du är söt) ja men inte ville jag kliva upp då inte, kl va väl 09 nått . närmare 10 slaget idag :D hehe. men ja efter många om och men så klev jag upp. sur och grinig :P haha. käkade frulle på balkongen. sen va det bara att ta på sig bikinin och göra klart alla mackor och all frukt som skulle med till stranden. sen åkte vi till brämmen. skönt. va väl där 12. perfekt. eftersom vi skulle vara hemma runt 17, laga lite fin mat och sen bio 21.15 ikväll :) mysigare kan det inte bli. nu lagar jag fetaost fylt kycklingfilé med potatisklyftor. ej köpta, gör egna sen man lärt sin av nära och kära, mycket godare :) sebastian duschar som jag redan gjort :D färgen på kroppen börjar att komma sakta men säkert :D wee. skönt.

hoppas att filmen är bra idag, batman . vi blir ju några som går på den typ 6-7 st? vet inte än. glömt bort.

nu måste jag skynda mig med maten, haha.

maja, hoppas du mår bra, vi lär ju ses :D inge-spy-anfall nu inte. puss

3 kommentarer

Maja.

29 Jul 2008 17:47

ååh va mys med stranden, själv har jag bara legat hemma och gjort nada! spydde inatt men efter de så har det varit lugnt, några kvälvningar då och då och lite illamående, men jag överlever=) Vad kul med batman! Om jag är piggare (vilket vi håller tummarna för!) imorron så skulle vi ut och ta en öl kanske, vill du hänga på då? Vore i alla fall askul! puss

Alexander

29 Jul 2008 17:59

Batman var riktigt bra,lite lång bara,typ 2.5 timme,träsmak i arselet,hehe!

Mitt betyg blir en stark 3 av 5..



Hoppas käket smakade,trevlig spis önskas från Brynäshållet! :-) /Läderlappen

pappa

29 Jul 2008 21:15

Hej gumman jag är glad för din skull,du har träffat en bra kille tycker vi.Puss o Kram Pappa

Kommentera

Publiceras ej