God morgon mina soltrålar!
Hoppas ni hade en bra och mysig söndag?

Det hade jag kan jag säga. Vi köpte pizza och sen har vi bara kollat på tv. skulle ju gå och köpa chips, men jag orka inte och ångrade mig nog lite sen. så då gjorde vi oss en liten glassdrink istället :) så himla gott :D sen somnade jag i älsklingens knä, va helt slut igår kväll. men nu är jag vaken och klockan är 06.35. lite najs. haha. har redan duschat och käkat frulle. sitter här och funderar lite på vad jag ska ha på mig, men blir ett par jeans å nån tröja bara. hehe. stackars älsklingen nu när jag ska sätta igång fönen. haha. så då får jag göra det sist! han sover så sött i sin säng nu medans jag är vaken. :) men skönt å vara vaken så här tidigt må jag säga.
jag ska ju till mitt nya jobb idag och ha utbildning så jag hoppas att det går bra och att det är nått för mig, men kan jag ju inte säga redan nu :P höhö.


ha det bra. puss

7 kommentarer

Jonna

27 Oct 2008 08:12

Godmorgon :)

Ja de är la mysigt med mys! :)

Vad jobbar du?

natalie dahlström

27 Oct 2008 10:15

ah vad tråkigt att jobba nu, jag har iaf höstlov haha kramkram

manda

27 Oct 2008 14:51

Är du också sugen på att få hem gratis presenkort från Kicks eller Make up Store i brevlådan, bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka här och bli medlem:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=99969



Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Skulle bli jätteglad om du blev medlem via mina länkar:)



Hoppas du får en bra dag:)

natta

27 Oct 2008 20:14

vart ska du börja jobba? :)

mathilda

28 Oct 2008 03:27

heeejsan :D

jag har inte pengar på min telefon så kan inte skicka sms :( buuh, men skulle vara skit kul att hitta på någonting nån dag :) du får berätta för mig när du har tid och så, så bokar vi in någonting :D puss sötnos

Jen Wikman

29 Oct 2008 03:10

Gonatt

Anonym

29 Oct 2008 15:42

Du är väldigt dåligt på att lägga ut bilder =)

Kommentera

Publiceras ej