God morgon!

Idag är det sista april och det menas att det är valborg, man äter gott med trevliga människor och man kollar på kase! Fast jag vet fortfarande inte vart vi ska vara! Älsklingen slutar vid 19 idag oxå! Segt.. Jaja vi får ta det som det kommer, är iaf inte så sugen på att festa!

igår blev jag inne hela dagen och tvätta och städa här hemma. fyfan va mycket de va att göra! men skönt att lägga sig i en renbäddad säng och ha det fint här hemma ;) så de tackar vi för, att jag är en sån duktig sambo! hehe..


Jag sitter i sängen nu, vart vaken sen älslingen gick till jobbet! Ska väl gå upp och duscha nu, sen gå ner till stan och ta en runda kanske..

åh här sitter vi på våran favorit pub och Ovada spelar i bakgrunden.
Hur bra kan inte de vara från en skala 1-10?
jo 10 såklart! jag vill tillbaka till paradiset!

Kommentera

Publiceras ej