Go kväll!

Nu har en till dag gått. Idag var jag med Sonia och Felix., vi gick ner på stan och fikade :) Sen va vi ute och gick.. Sen mötte jag upp Sebastian och sen gick vi hem till Pappa och Marita och sa hejdå till dom!
Sen har vi bara hållt på att fixa här hemma.. packat klart allt, fixat med musik till mp3n ;)

Nu är det inte många timmar kvar. Den här tiden imorgon sitter vi på planet ! hihi. spännande..

Jag packade nyss ner alla kattsaker som ska med hem till mamma ;) Mina små älsklingar, kommer sakna er!

Vi hörs imorgon, ska fortsätta att fixa med musik!

kram

3 kommentarer

Elina

29 Mar 2009 23:50

Gud ha det så himla bra där borta!!!!

Sola, njut och glassa ;)

ät goood mat åt mig!

Ta hand om Varandra så får vi höras när ni kommer hem till kalla sverige igen.

Massa kramar Om !

* Desirée - blivande mamma. *

30 Mar 2009 02:21

Tack så hemskt mycket gumman! :D

Ja snart så, längtar massor tills den "checkar ut" från magen nu - börjar bli otålig och vill se vad det är för liten människa som ska komma och bo med oss:)



ÅÅh jaa jag vet, så himla roligt för er ! Ha det helt underbart och ta vara på all tid tillsammans och bara mys mys mys ! :) Kom ihåg att rida lite elefant åt mig också ;) Pusspuss <3

Emil

30 Mar 2009 14:26

hejsan . skulle vara kul om du ville rösta på mig i next star 2009 och få chansen att vinna min nya singel :) spana in min blogg för mer info :) ha en toppen bra dag ! Kram Emil

Kommentera

Publiceras ej