Halloj!

Idag så åkte vi iväg till Älvkaleby ö och låg och solade! Pappa och Marita var där oxå, sen åkte vi till Maritas kompis som har fått barn. åh jag höll i en bäbis som inte ens är en vecka gammal, gud så söt den var ;) Gustaf! Så himla liten ;) Men han sov bara när jag höll honom :P

Sen åkte vi hem och suttit på balkongen och solat, har även käkat hamburgare å nå coola pommes ;) Inga vanliga utan med krydda på och mönstrade! typ :P Nu sitter man här och degar, orkar inte sitta ute i solen heller. Ikväll vet jag inte vad som händer, vet inte om vi skulle åka ut till Sandviken och kolla på crusing?!

Kram.

1 kommentarer

thaikalle

31 May 2009 09:30

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

Kommentera

Publiceras ej