Hej och hå!

Idag är det fredag och de va ett tag sen jag skrev, eller har som sagt inge viktigt att skriva så då blir det lite.
Idag så har Desirée tjejkväll och jag funderar på om jag ska ta bilen och åka dit, det är ju som sagt en bra bit och inge kul att åka själv heller :( Men jag tror jag kommer åka dit en stund, hoppas på att jag kan komma lite tidigare så jag kan åka hem tidigare ;) som sagt jag är väldigt trött på kvällarna och då vill jag inte köra bil. hon bor ju en bit utanför Gävle, Í sandviken! Suck, flytta till gävle gumman ;) hihi!!

Nä men det ska bli kul att träffa några flickor ;)

Nu på dagen så ska jag åka till mamma och gå ut och gå. hoppas det blir skönt.
Igår kväll efter våran dag på köpis så hade jag så himla ont i benen efter att gått så mycket. kändes som jag hade växtvärk. så det gjorde så ont :( kunde knappt sova :(

Nää nu ska jag ta nått att äta!

Ha en bra fredag. kram kram

Kommentera

Publiceras ej