Jag har länge undrat vilka som är mina riktiga vänner! Hur vet man det? Måste man vara med varandra varje dag för att vara ens vän? Går det bra att träffas ibland? Måste man kunna berätta allt för den? Eller är det den som man delar sina hemligheter med? Ja, jag undrar!
Är det alltid jag som måste ta kontakt med ens vänner eller ska dom oxå kunna ringa och fråga om man vill ses? Jag tröttnade för länge sedan. Orkar inte försöka mer...

Jag vill bara säga att jag saknar er, mina gamla vänner! Och ni vet vilka ni är!

Det är tråkigt att alla ska försvinna från en bara för att man har kille? Det här med att visa lycka och glödje för någon annan finns tydligen inte?! Mitt hjärta har även plats för er...

Jag är glad för dom jag har i mitt liv. Min underbara sambo och min kära familj!

6 kommentarer

Caroline

22 Nov 2009 15:21

Hej! Håller med dig =) Grattis förresten ;) Filen va jättebra!

Sandra

23 Nov 2009 18:19

Maria

24 Nov 2009 16:47

Men Jossan, dom riktiga vännerna finns kvar fast man har kille. E d inga som hör av sig på egen iniativ så har man inte hittat dom riktiga vännerna än....

Kram på re

Stephanie

24 Nov 2009 19:38

Jag saknar dig med, tok mycket! Är ledig hela veckan, så kan ses när du vill :) Ska du med och fira Sandra? Kraam

Sonia

30 Nov 2009 21:45

Jag är en riktig vän! :) Och vi måste ses nu i veckan! :)

Mimi

07 Dec 2009 12:14

Josephine! Tråkigt att det aldrig blir av när vi säger att vi ska ses :P Meen men, hoppas allt är toppen(och grattis ;p), sköt om dig!

Kommentera

Publiceras ej