Idag har jag varit tråkig! Jag har bara städat här hemma. Blev nyss klar med golven och disken. Har tagit några pauser, får sån foglossning. Och då har jag suttit kollat runt på bloggar, facebook och bella&tyrashow. Så det har tagit sin lilla stund å städat. Men hade jag bråttom eller?

Nu sitter jag och äter nudlar. En sen lunch! :)

Jag tror nog att jag vill köra på en mysig hemmakväll med älsklingen idag. Inte alls sugen på å gå ut å kolla på nån kase, det är kul några minuter :P Typ film, pizza, och glass ikväll. Det låter bra! Ska höra med älsklingen.

Vad ska ni göra då?

1 kommentarer

Sara

30 Apr 2010 17:26

jaa man är ju i så pigg på å räna runt ut näe man är gravid:) speciellt för dig som det inte är så långt kvar för:) Hoppas ni får en mysig kväll iaf:) Kramar

Kommentera

Publiceras ej