God morgon!

Idag är det lördag och jag är redan vaken sen ett tag tillbaka! Svårt att sova. Men natten har gått bra ändå.. Jag gick upp vid 6 tror jag att den va å gick på toa! Annars brukar de vara lite tidigare :P

Gick nyss ner till tvättstugan för jag tänkte börja tvätta en timma tidigare än våran tid. men typiskt så var det ju upptaget :P Brukar aldrig vara det annars, men bara för att man ville börja tidigare så gick det inte :P suck! Får man vänta en timma nu då. :P

Idag vet jag inte alls vad som händer, så tråkigt väder!
Vad ska ni själva göra då?

Kram

2 kommentarer

Anonym

27 Feb 2010 12:29

Okej, du får försöka övertala han då :p eller helt enkelt köpa en själv! krångligt med hemsidan bara kanske att förstå. nej det är sant.. det är verkligen jätte svårt, dem flesta är rätt fula tycker jag :p

rebecca

27 Feb 2010 13:45

Här i Linköping händer det inget speciellt. Sambon är borta och spelar bowlingmatch, så jag är gräsänka i några timmar :) Hoppas du får en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej