Idag har jag och Vira bara slappat här hemma. Sen tog vi en promenad och gick till stenebergsparken där mamma och sigge var. Det var nå lokalband som spelade så satt och kollade på det ett tag. Sen skulle dom åka och äta så då gick jag och Vira vidare (hemmåt), gick lite längre väg så köpte jag filmjölk till frukost imorgon. Sen när vi kom hem så ammade jag vira och sen gick vi igen. Då gick vi ner till Marita och hälsa på, gick vidare och köpte pizza och gick hem till Michel och Jessika och mata katterna och käka och kolla på lite film. Men blev så trött så nu gick vi hem.. Det blir en tidig kväll idag så morgondagen kommer snabbare. Fy! Hur ska man klara denna natt utan älsklingen. Tur att jag har Vira som får sova med mig inatt :) mys!

Tänkte ta och ge henne droppar nu och amma henne.. Ta och ringa älsklingen och säga god natt..

kram

1 kommentarer

Susanne

31 Jul 2010 23:04

Söt liten tjej du har? En fråga, hur kom du/ni fram till namnet? Ovanligt, men samtidigt 'vanligt' i den mån att det ligger bra i munnen... Jättefint =)

Kommentera

Publiceras ej