God morgon!

Nu sitter jag här efter en lång dusch.
Det hände inge mer igår. Vi hoppades på att värkarna skulle komma mer när vi gick och lade oss. Men dom slutade :( Ja mina vänner, jag hade jätte ont igår. När vi var ute på IKEA, MediaMarkt och Expert så hade jag grymt ont och flera värkar. På vägen hem i pappas bil gjorde det svin ont. När vi satt hos dom i soffan så fick jag ont och flera sammandragningar. Vi trodde verkligen att det var på G. När jag och älsklingen gick hem så var vi ute och gick en stund, men inge mer hände. Det var som vi sa, vi ska inte våga hoppas. och vi hade rätt!

Så nu ska vi iväg på UL 8.40. Så får vi se vad dom säger. Men hoppas på att det är nära nu. Man tycker ju det efter mina värkar igår :O Men kroppen har lurat mig förr, så varför inte igen? :O

Näe, nu ska jag fortsätta att föna håret och fixa mig.

6 kommentarer

Anonym

08 Jun 2010 07:47

Om du hade grymt ont skulle du åkt in! Jag hade grymt ont och åkte in men det avtog när jag var därinne. hade dock öppnat mig 3cm så dom satte till slut igång mig. hade då gått över 10 dagar!

hannah

09 Jun 2010 15:30

men nu MÅSTE man ju tro att de har hänt nå!! :) hoppas för eran skull :)

Madde

09 Jun 2010 15:46

Åh nu såg jag bild på henne på webbisar, va liten hon var! Såååå söt!

Hoppas allt gått bra!

Anonym

09 Jun 2010 16:13

Stort grattis :)

Har varit in och kikat på webbisar :)

Malin

09 Jun 2010 18:38

Grattis, såg den lilla på nätet ;)

Maddy

09 Jun 2010 20:05

Bloggtorka eller har bebis kommit?:)

Kommentera

Publiceras ej