God morgon!

Nu sitter jag här efter en skön dusch. Har även hunnit fönat håret. I natt har jag inte alls sovit nå bra alls. Har bara legat och önskat att man kunde gå upp. Så när klockan ringde så flög jag upp ur sängen. Hoppas verkligen inte att det ska vara så här fram tills barnet kommer. Både jag och älsklingen sover dåligt :( Vi måste få sova bra nu..

Vid 9.30 ska jag vara hos mvc. Mäta magen, och höra hjärtljudet ;)
Sen vid 11 så kommer Sanna hit på besök! Det var super längesedan jag träffade henne!

Vad ska ni göra idag då?

4 kommentarer

Sonia

31 Mar 2010 08:33

Visst är de roliga förberedelser man går igenom? :P Tyvärr så kommer du inte få sova bättre fören eran son/dotter kommer upp i tonåren. ;)

FLOOSAN

31 Mar 2010 10:07

hej kika gärna in hos mig och var med och tävla om babyprodukter, kanske din tur och vinna?

carolina

31 Mar 2010 10:44

ända sen jag blev gravid har jag också sovit jättedålig, även fast jag är supertrött på kvällen, vaknar flera gånger på natten, suck =( kroppen kanske förbereder sig för att springa upp och trösta en bebis sen så småningom? ;) vem vet?=)

mikki

31 Mar 2010 15:29

Det var fullmåne i natt. Vissa har svårt att sova då

Kommentera

Publiceras ej