Hej!

Idag har vi varit i Skutskär på Wilmas dop
. Jätte fint och god fika :)
Wilma fick en tavla och sen en prinsessram(ej bild) som hon kan ha i sitt rum :)

När de va klart så åkte vi hem till Viras farmos som bor där ute. Lika bra att hälsa på :) Så vi var där i nån timma och sen åkte vi hem, har väl varit hemma i 40 min nu. Vi väntar bara på att pappa ska sluta och komma hem. Sen ska vi iväg till Viras kusiner och hälsa på :) Lilla Liam är ju 3 dagar nu!

Efter det så ska vi hem till min mamma en stund och fira Sigge som fyller på söndag. Så idag har vi gjort och kommer göra mycket. mamma som är trött nu :P hihi

kram

5 kommentarer

whatshername

27 Nov 2010 16:53

jag gillar din blogg! :)



kika gärna in på min och tyck till om Dagens Dilemma, och kolla in de andra inläggen :9



ha en bra kväll! :D

SOFFAN

27 Nov 2010 17:07

Hoppas du får en fin Lördag! :) KRAM

SOFFAN

27 Nov 2010 17:07

Hoppas du får en fin Lördag! :) KRAM

Julia

27 Nov 2010 17:34

fin blogg , !



snygg header !



Kolla in min !

Sara

27 Nov 2010 21:03

Hahaha är jag sådär kort:) Tusen tack för don fina presenterna:) Kramar

Kommentera

Publiceras ej