God morgon på er!

Igår så spenderade familjen dagen hemma. Vi kika film och mös i soffan. Jag rensa bland Viras kläder. Så nu är det bara 68 och 74 framme. Förstår inte hur mycket kläder hon har?! Hon har lika mycket kvar fast jag tog bort hälften..
Vid 18 så gick jag och Vira hem till min bror och Carro på myskväll. Hanna, Danne och Tuvalie var oxå där :) Vi köpte hem mat, kika på tv och spelade spel. Jätte mysigt! Älsklingen kom efter 23, då han hade varit ut med jobbet. Och vi var kvar till halv till halv två typ :P Vira sov så bra i vagnen som vanligt. Hon sov vidare på vägen hem och jag lyfte över henne till sin säng när vi kom hem. Inte en ljud, hon sov som en stock!
6.30 vakna Vira och ville ha välling, somnade om och vaknade 8.30 igen :) Skönt!
Älsklingen sover fortfarande och här sitter jag och Vira.
Ikväll kommer bror och Carro hit och kikar på melodifestivalen och myser till det :)
kram

1 kommentarer

Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

26 Feb 2011 11:45

De är jättesvårt de där med storlekar! Men jag tog en 86. Då kan hon ju ha den i sommar och till hösten. Men nu i vår kanske den blir för stor. Vet inte hur pops jackor är storleksmässigt.

Kommentera

Publiceras ej