Idag har jag och Vira bara tvättat och tvättat! Är fortfarande inte klar. Ska bara ner och hämta det sista när det är klart.
Annars har vi inte gjort mycket alls. Vill lixom inte visa mig ute så som min haka ser ut :P haha
Imorgon får jag komma på en lösning. typ ha plåster å skylla på nått. Haha! Men inte så snyggt att ha det över hela hakan heller. Men men. nog om det!

Vira är lite mammig. Så fort jag sätter ner henne på golvet blir hon tokig. Hon är lite snorig oxå. Så hoppas på tänder. Gumman blir ju snart 10månader och har inte fått en enda tand :P Tandlösa tjejen!

Det blir inte så roliga inlägg. Har lixom ingen ork alls. Kroppen är helt mör efter en tvätt dag. Bära upp och ner på Vira när man ska dit och en massa tvätt. Bra träning iaf! :D

1 kommentarer

Emmy- Mamma till Jack och Link

31 Mar 2011 17:40



Då kommer väl alla tänder på en gång snart då :)

Kommentera

Publiceras ej