Idag har jag varit in på jobbet och pratat om mer tider. Jag kommer att få vikariat på 20timmar/veckan. Lite nice ;) Kommer att bli kassaledare på jobbet. Ta hand om kassalinjen osv ;) Kommer kännas bra. Slippa bara vara extra arbetare :D hihi..

Sen när vi hämta hem Vira från dagis åkte vi ner till polisen och gjorde pass. Det gick bra. Vira ville inte riktigt från början men det gick bra och ca 4 försk så fick vi ett bra kort på henne :) Sötnosen! En annan hade ju jätte problem med att skriva min namnteckning. Den blev jämt för kort. men svårt när jag bara skriver två bokstäver.. Så fick lägga till lite. försökte säkert 10 gånger. haha! men men...

Sen har vi bara varit ute på gården här hemma. städat och fixat så nu kan hösten komma. Blev väldigt tomt när vi tog bort alla ruttna blommor :P men kommer bli bra sen när det växer upp igen :D hiih. Planterade även vårlökar som kommer upp när våren kommer. Så nu längtar vi dit och hoppas det blir fint :) hihi!

Nää nu blir det tvmys!

Imorgon ska Viras mormor följa med och hämta hem Vira från dagis ;)
Hon måste ju veta hur det går till när hon ska hämta hem Vira sen när jag kommer jobba stängning (en gång i veckan)

1 kommentarer

Sandra - Mamma till Melissa

29 Sep 2011 22:22

Bättre än godis iaf :P

Kommentera

Publiceras ej