Hej Tisdag!

Idag vaknade loppan vid 6.
Tog upp henne till vår säng först men vid 6.40 så gick vi ner igen och satte på tv och mös. Vid 8.20 så hoppade jag i ett bad en stund. Så jag var klar innan älsklingen gick till jobbet vid 9. Måste passa på när man har tid och kan får bada själv. Tidigare kunde jag inte eftersom älsklingen skulle duscha och han ville inte att jag skulle ta slut på allt varmvatten :P

Nu sitter jag och Vira i soffan och spelar skejt.. Sen får vi se vad vi hittar på för skoj. Kanske kan ringa och kolla om min mamma vill komma på besök idag ;) Tråkigt när inte vi kan ta oss nån stans pga viras prickar som ej torkat. Så fort dom torkar så kan hon vara på dagis och jag kan jobba :) Saknar att gå till jobbet. Kan inte fatta att jag var hemma varje dag förr. Fy va tråkigt det är. Man blir så rastlös..

eh babbel.. nu ska vi fortsätta att spela.
Hörs

2 kommentarer

PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

01 Feb 2012 08:35

Åh är det så? :) Håller ni på att försöker.. eller tar du p-medel? <3 Du är avis NU, men inte när du väl är här! Likaså jag. Jag är så trött nu, men KOMMER att sakna den sen!

ENDENISE

01 Feb 2012 14:44

vad är skejt för spel? :)



sv: tack finis! kram

Kommentera

Publiceras ej