Dagen idag blev inte alls som jag tänkt mig att den skulle bli..

Först när jag vakna så var jag så trött och blev så deppig av vädret. Slängde ner Vira i ett bad och satt bredvid och lekte ;)
Sen tog jag en dusch och efter det hamnade vi i soffan. Där har vi spenderat vår dag..

Vira ville gå ut en stund så släppte ut henne på baksidan :) Dock varade inte det nå länge när inte jag ville vara med och spela fotboll :P Tråkig mamma!!

Vi båda lade oss i soffan igen och mös. slutade med att vi båda somnade och vaknade upp ca 17.30.

En riktig mys dag!!
Strax efter 18 fick jag panik av att vi inte hade gjort nått. Så vi tog bilen och åkte en sväng till Dollar Store.

Nu är vi hemma och håller på med maten. Älsklingen är hemma vid 20.

Imorgon jobb till 18 och sen vid 19 så ska jag vara hos Emma och fixa mitt hår. Det ska bli längre ;) Ni får se före och efter bild sen självklart!

1 kommentarer

Anna

09 May 2012 22:35

Hej,

Vilken fin blogg, vilken mysig dag ni verkar haft.

Såg att du har tävlat för att vinna Detox, jag tävlar oxå ut nu, var gärna med där om du vill: http://vegoeco.blogspot.se/2012/05/en-rensning-kanske.html

Hälsningar, Anna.

Kommentera

Publiceras ej