Hej!

Idag skiner solen och det är underbart ute!


Jag har sovit jätte dåligt i natt. Vira höll på att tjorva vid 3 tiden. Trodde verkligen hon skulle gå upp då. Då hon somnade på soffan så tidigt, fast sen var hon vaken en stund och sen somna i sängen vid 21 tiden nått. Förstår inte hur det kunde gå till. Då hon hade sovit på dagis..

Jag blir hemma från jobbet idag oxå. Då magen fortfarande är lite jobbig. Fast den är bättre än igår morsse. Men för säkra sidan att inte smitta. (bestämde ju igår att jag skulle vara hemma, man vet ju aldrig dagen innan egentligen hur man mår) ... Hade ju lite feber igår kväll så lika bra. Och imorgon är jag ledig, så då hinner jag bli bra tills torsdag och jobbhelgen ;) För jag ska jobba ihelgen, det är ju bra betalt :D

Näe nu babblar jag bara på..
Ni får ha en bra dag så hörs vi sen.
ska försöka vara duktig på att blogga idag när jag bara är hemma.

3 kommentarer

Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

22 May 2012 10:10

Det är sjukt att man ska behöva vänta så länge på en akutmottagning och speciellt när man kommer in med barn. Och något som retade upp mig jäkligt mycket det var att när vi kom in så kom det in ett annat par med en liten kille (som är lika gammal som Theo) med en sprucken läpp och han fick träffa läkare på en gång och vi fick sitta och vänta i 6 timmar med Theo som blödde från huvudet! Jäklar vad arg jag var då!

Cissi

22 May 2012 11:47

bra att vara hemma och krya på sig en dag extra.

REBECCA

22 May 2012 15:17

usch, det är så jobbigt att ha ont i magen! hoppas att du mår bättre snart!

så får du njuta av det härliga vädret!

Kommentera

Publiceras ej