hejsan.
igår orkade jag inte skriva något. men vi va och bada på harnäs iaf :) sen hem och börja fixa oss inför kvällen. det va fest här hos mig och sebastian. och sedan vidare ner till sun city. riktigt trevligt. fick dansa en hel del oxå :D lite tjaffs hit och dit var det bland olika kärlekspar. förstår inte hur man orkar. nu är det slut med det för mig iaf ;D fast jag å sebastian blev lite oeniga igår, så var det inte så farligt iaf, vi kom ju hem tillsammans. dock att man va lite trött och full , lite för full kanske :D nu håller vi iaf på att tvätta. duktiga vi är då :D sen börjar jag jobbet 15 idag, jobbar bara till 21. så det är inte så lång tid iaf. bara 6 timmar, 5½ med rast :D najs.

näe tack för igår, det var en jätte rolig kväll :D och ni folket ni är underbara. speciellt du sebastian!

/josephine

1 kommentarer

Maja.

31 Jul 2008 12:57

OLOV! Kom ni sent igår eller? Jag blev lite för påverkad och cyklade hem till Forsby, 7-jävla-km i högklackat, höll på att avlida minst fem gånger. sorry att jag inte hörde av mig men blev krig med lillasyrran så fort jag klev innanför dörren. Händer idag och i helgen annars? puss

Kommentera

Publiceras ej