God morgon!

Hoppas att ni hade en bra dag och en mysig kväll igår
?
Jag var med mamma på dagen som jag skrev och sen trävva jag bara. När älsklingen kom hem fortsatte tvätttiden och vi vek in tvätt och bädda nytt i sängen! Annars satt vi bara och kolla på tv. En lugn och mysig kväll!

Idag är det sista dagen på 2009, helt sjukt va tiden går fort! Så idag ska jag fixa här hemma, färga mitt hår, baka osv. Ikväll kommer Jesper och Johannes hit och käkar middag med oss och firar in det nya året! Vi får se vad som händer senare ikväll om vi blir kvar här eller om vi går vidare! Fast det blir ju som sagt en lugn kväll, iaf för mig och det är så skönt! Börja det nya året med att vara helt nykter, varken bakis eller må dåligt! Hur bra är inte det då? Toppen tycker jag.. 2010 kommer att bli ett bra år, det känner jag redan på mig. Då våran lilla älskling ♥ kommer till världen och vi får spendera våra dagar med den! Det kan inte bli bättre! Jag har sveriges bästa sambo/pojkvän som jag älskar mest utav allt på denna jord. Han är det bästa som hänt mig. Och nu ska vi få en liten en tillsammans, Underbart! Jag kan inte säga nå annat mer än att jag är lycklig!

Hoppas ni får en bra sista dag på 2009.
Kram

3 kommentarer

Yvonne

31 Dec 2009 11:17

Gott nytt år!

Visst ska 2010 bli spännande?

Då blir vi ju mammor!! =)

Hoppas du får e bra kväll.

Crazyangel [mamma till Milton+gravid]

31 Dec 2009 11:40

Ja visst är dom fina, kostar ju lite dessutom så inte fel att å gratis ;D



Jajjmen, 2010 blir ett bra år. det tror jag med :)

EMMELIST

31 Dec 2009 12:34

tack detsamma :D hur ska du fira nyår då? :)

Kommentera

Publiceras ej