HEJ DÅ SVERIGE OCH HEJ THAILAND!

Nu är vi snart klara! Älsklingen ska bara duscha och sen ska vi lämna katterna till mamma!
Det börjar pirra i kroppen nu ;) helt sjukt att vi ska åka, känns så overkligt! Men det ska bli helt underbart att få komma bort till sol och värme! jag kommer att skriva här inne på bloggen, när vi sitter vid en datorn, försöka lägga in så mycket bilder som möjligt, minst en vid varje inlägg! Roligt för er oxå att se bilder, hur vi har det osv. Kan bli tråkigt med bara text! Jag kommer även att gå in på min facebook, så vi kan hålla kontakten där oxå. Men annars så finns ju bloggen ;)

Melli håller på och nosar på ryggsäckarna, dom kanske känner på sig att nått ska hända idag! Tråkigt att inte se dom på 26 dagar :( Kommer sakna dom grymt mycket! Speciellt om kvällarna. Men jag har ju älsklingen ;) hihi!
Väskorna ser proppfulla ut, men det är dom knappast! Dom är mindre än halva packad. kläder för 7dagar!


Jag kommer inte skriva nå mer för idag, så fort älsklingen är klar så ska vi åka till mamma och lämna katterna, sen måste vi äta nått oxå. men vid halv 19 tiden åker vi till Arlanda, Sebastians bror kör oss dit! Och planet går 22.25! Tänk på oss då ;)

Ha det så bra allihopa! Det ska iaf vi ha :)
Puss och kram / Josephine och Sebastian!

2 kommentarer

bellisima - the asian edition

30 Mar 2009 16:42

trevlig resa

Agnes

30 Mar 2009 22:01

gud va hääärligt, ha de bra! :)

Kommentera

Publiceras ej