Hej hopp!

Denna helg har gått fort! Nu är det redan måndag...
Ifredags åkte jag hem till desirée en stund, åkte hem vid halv 8 igen på kvällen då jag skulle se på idol och mysa hemma med älsklingen. Somnade jätte tidigt oxå då man är så trött..
I lördags så va jag och älsklingen nere en snabbis på stan och köpte lite födelsedags presenter till Sigge (mammas kille) och sen på kvällen så åkte vi hem till dom på lite fest. mysigt! Igår va det söndag och då mös jag och älsklingen till det lite med att julpynta här hemma och kolla på när julbocken invigdes med en massa raketer :) och efter det så käka vi på cheers med pappa och marita och sen hem till dom och fikade. Mysigt.

Hoppas att ni haft en bra helg?

Kram

1 kommentarer

MATILDA

01 Dec 2009 20:36

sv:

kan förstå att det är spännande, jag älskar när andra är preggo! haha! :) men förstår att det kan vara lite jobbigare överlag för en kille att berätta att dem ska ha barn, skulle jag tro :D



jamen precis. nej men om vi nångång skulle ha barn så måste vi vänta såklart:) så ung erik. ja med ändå.. haha! :)



ja why not! :) fota fota.

Kommentera

Publiceras ej