Hej!

Nu är jag hemma igen och sitter i soffan.
Det gick bra hos mvc, hjärtat slår på bra och den lever bra där inne. Sen så gick jag hem och då kom Sanna. Hon kom lite tidigare, vilket var bra så man slapp sitta hemma och vänta. Plus att vi fick mer tid till att prata. Skönt att träffa henne och roligt att prata om livet. Hur det har gått för oss båda osv. Jag som ska bli mamma osv. Hon ville veta allt! ;) Sen så följde jag med henne till Komvux, för hon skulle dit på möte. Efter det så åkte vi och käkade. Blev att vi hamnade på donken och satt kvar där i över två timmar. Bara prata om allt mellan himmel och jord! Härligt att prata med någon som tycker och tänker lika som en själv..

Nu tänkte jag luta mig tillbaka och läsa alla bloggar (haha, vilket liv) och bara slappna av. Är så trött och att jag har sovit dåligt i natt..

3 kommentarer

carolina

31 Mar 2010 17:50

vad skönt att allt såg bra ut på mvc :) älskar att lyssna på hjärtat, så himla mysigt!

mikki

31 Mar 2010 19:42

Tack så mycket.. kram

Mamma till Adam & Alisha

01 Apr 2010 10:05

Tack så mycket :)

Kommentera

Publiceras ej