Hej!

Idag sov jag och Vira till 11
. Fast vi var vaken en stund på morgonen, men vi mös i sängen och sen somnade vi båda om :)

Sen gick vi iväg till simskolan vid 12, gick tidigare så man hittade :P Så man inte behövde stressa osv. Men nästa gång så vet jag att man inte behöver gå så tidigt :P Räcker med halv 1. Vira tyckte att det var jätte roligt. Hon plaskade jätte mycket med händerna och bara njöt :) Va kul! Nästa gång är ju pappa med :)

Sen gick vi hem och Vira somnade i vagnen vid 14. Jag han sminka mig och hänga upp allt blött, sen mötte vi upp Viras mormor och gick ner på stan. Hon skulle köpa nått till Sigge som fyller år idag och sen gick vi runt och kika lite, men det va så mycket folk och så kallt så vi gick hem. Eller ja jag köpte ljus oxå :) Vira vaknade sen vid 16. Hon var ju helt slut efter simningen.

Nu kl 18 så slutar älsklingen :) Dom har ju öppet längre idag ju.

Kram

1 kommentarer

Lotta

29 Nov 2010 11:58

Åh, vill också ta med Lillgrodan till badhuset!!! Tyvärr så passar stans babysim- tid urkasst... Har föresten lagt till dig på min bloglovin, kul att följa andra mammor med småfolk i samma ålder! =)

Ha en trevlig dag!

Kommentera

Publiceras ej