god morgon.
nu har jag duschat och sitter här. va grymt svårt att somna i natt, vet inte varför men det har väl med allt som hänt at göra. ? men skönt iaf att jag ska jobba nu. najs! fixa en massa pengar osv :P hihi. hoppas allt är bra med er iaf och att ni har det bra ?!
jag orkar inte vara så jätte aktiv å skriva nu så jätte mycket längre.
det är dax att dra ett streck och gå vidare!
och jag kan säga det, det är super jobbigt att vara vaken så här tidigt iaf :P hehe.


igår åkte jag en sån där cool bil som man sitter på andra sidan i fram, man kär på höger sida och den som sitterbredvid sitter på vänster. fyfan va jag saknar sommaren 2007 nu, irland! och fort gick bilen iaf :D hehe

puss

sweet

1 kommentarer

Natalie B

30 Jun 2008 08:08

Tävla om klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Sista chansen att tävla är idag fram till 00.00!

Lycka till! //Natalie B

Kommentera

Publiceras ej