jag laddade hem filmen flyga drake. nu många vet nog vilken boken är? Jag kan bara säga att filmen var jätte bra och jag kan rekomendera den starkt! Vad har jag annars gjort då? jo jag har packat ner en låda i köket, myst med katterna :) myser även med dom nu. kom och lade sig i mitt knä när jag satte mig här framför datorn. så sött. Isadora har legat i mitt knä under hela filmen ;)
Nu tänkte jag kolla om det finns mer saker jag kan stoppa ner i en kartong! sen gå iväg med lite skräp!

hörs sen, lovar att sätta in nån bild då!

1 kommentarer

Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

29 Nov 2008 13:44

du kan kolla på statistiken om du fick fler läsare den dagen :) tihi.



Receptet låter äckligt men ack så gott.



Strimla 2 purjolökar och stek en stund, släng i köttfärsen, fortsätt stek.

Sen häller du i en burk tacosås (valfri styrka), tacokrydda och ett paket lightphiladelphiaost.



Ta fram en form, lägg ett lager tortillabröd (runda mjuka bröd) i botten, varva sedan med köttfärs.

Tortilla - köttfärs - tortilla - köttfärs....

Toppa körsbärstomathalvor och ost.

Kör in i ugnen tills osten är gyllenbryn.



Sen äre bara att äta.

Snabbt, billigt, enkelt o jääävligt gott :P

Kommentera

Publiceras ej