Bye bye, nu åker jag och jobbar!
Hoppas att denna dag går fort på jobbet så man kommer hem snabbt ;) Eller ja man kan ju hoppas på att tiden kan gå snabbt bara idag!! Skulle vara skönt att kunna lägga sig ner i soffan och bara njuta av livet :P

Igår efter jobbet så gick jag Sebastian och Jesper ut och käka och dom drack öl medans jag drack cola (japp ni läser rätt, cola..) Inte alls sugen på alkohol.. Sen kom Joel och Jespers tjej :) Trevligt vi satt och prata om allt möjligt! Idag flyttar Jesper och tjejen sin till Uppsala för att plugga :( Tråkigt, men vi ska komma ner dit på fest osv! Jag gick väl hem vid halv 11 tiden, lade mig i sängen och läste lite teori! Sebastian stanna kvar och kom väl hem vid halv 1 eller nått, exakt när jag höll på att somna :( suck!

Gick upp i en bra tidi idag, kunde inte sova nå längre, så gick och duscha vid kvart över 8 ;)

Näe nu ska jag cykla till jobbet!

Ha en toppen bra dag.
Kram

Kommentera

Publiceras ej