Sådär nu håller jag på att bakar. Dom är i ugnen nu och jag hoppas på att det blir bra när dom är klara :) jag kommer lägga ut receptet här sen, med lite bilder :)

Tänkte ställa mig och färga håret sen så det är klart. Orkar inte stressa med det sen :p Då kommer det inte bli av! När älsklingen kommer hem från jobbet efter 15 så ska vi städa här hemma och göra det lite fint... jag funderar på om jag ska till affären sen och köpa nå mer tills ikväll. Nått att tugga på efter maten osv ;) Vi får se hur det blir..

Vad ska ni bjuda på för mat i kväll då?

För oss blir det

Förrätt:
Avokado med skagenröra i (jag tar gärna utan)

Varmrätt:
Baconrullad fläskfilé med fetaost i mitten och till det blir det potatisgratäng + rödvinssås!
Sallad

Efterrätt:
Dumlekakor (Kanske en liten glasskula till)

Det låter väl bra?
jag är grymt sugen!!

1 kommentarer

Anonym

31 Dec 2009 15:10

Gott nytt år på er med!

Hoppas ni får en fin kväll, maten lät god i alla fall :)



Kommentera

Publiceras ej