God morgon!

Idag åker vi till thailand!!!
Natten tills idag har vart hemsk, jag har inte sovit ett dugg, helt sjukt. kunde verkligen inte sova! vart till och från helatiden, men vart vaken mest kan jag säga! jag tror jag är nervös! och trött som fan är jag nu! Får väl gå runt och vara trött idag så kanske jag kan sova ikväll/natt på planet.. men de kommer väl inte heller gå.. suck! kan vi inte spola fram tiden, jag vill inte flyga! För de första så kommer jag ha så himla ont i mina öron. de dära med tryck utjämning kan ju inte jag :( men har iaf två tuggummipaket med mig, så det borde jag klara mig på! haha!

Nä nu ska jag duscha!
Och sen fixa de sista inför resan!

Måste iväg med katterna oxå..

Kram kram, får ses om vi hörs innan jag drar. men kan ju skriva hejdå! ;)

Kommentera

Publiceras ej