God morgon!

Hoppas att ni hade en bra fredag?

Det hade jag :) Vi gick hem till Jesper och började grilla och drack lite, jag drack inte ens öpp min vin flaska! Så för min del var det lugnt igår med alkohol ;) Sandra G kom hon oxå, så himla kul och gud vad magen har växt, så himla fin gravid mage! ;) Sen när kylan började komma så gick vi in och spelade gura, en/två killar spelade och vi sjöng så himla mysigt och kul.. När klockan blev 24-01 så bestämde dom sig för att gå till krogen, men då gick vi hem!

Vaknade nyss jag, så skönt att sova ut lite ;) Idag vet jag inte vad som händer, älsklingen är oxå ledig så vi ska bara njuta.. vara ute i solen :) Ikväll är det ju final i Robinson som man inte får missa!

Kram, hörs sen

2 kommentarer

Sonia

30 May 2009 11:32

Det är ju lördag idag. :S

josephine - mitt liv som sambo

30 May 2009 12:49

skev fel :P

Kommentera

Publiceras ej