trött efter att jobbat hela dagen. Ryggen värken och jag har ont i kroppen :( Inge bra att stå och snitta blommor och göra arr en hel dag. Men det är jätte roligt att få vara inne i snitten ;) än att bara ha kassa. Jag lär mig så mycket nytt hela tiden på jobbet och det är så roligt att utvecklas =)

När jag hämtade hemma Vira från mormor så åkte vi raka vägen hem och när vi väl va framme så åkte ögonen ihop och jag lyfte henne hem och då öppnade hon dom igen. Klädde av henne och ner med henne i sängen och hon däckade på två röda! Hon hade tydligen inte sovit något på dagen idag..


Nu ska vi ringa efter nå gott att äta. Klockan är så mycket och ingen orkar laga mat! Passa på för snart är det ett nytt år.

Imorgon jobbar jag 10-15.15.
Sen hem och fixa sig och alla kommer hit.
Vi blir 4par som är här och äter middag imorgon. Mysigt!
vad gör ni imorgon då?

Kommentera

Publiceras ej