God morgon!

Idag vaknade vi strax innan 11.
Whaaat? helt sjukt. Men skönt :D Länge sedan jag sov så länge...

Igår hade vi det jätte mysigt. Jag och älsklingen var först och käka mat på Texas Longhorn. Sen kom bror Daniel och Carro. Så åkte vi till Fullriggaren (dom körde oss på sina cyklar, jag fick sitta på brors ram. haha)
Väl framme så tog vi hissen upp högst upp och beställde en varsin drink. Blev en jordgubbsdrink för mig. Mums säger jag bara. Nästa drink blev en med annanas, och sista blev en med passionsfrukt!! Kan säga att dom verkligen kunde göra drinkar!!

Vi åkte in till stan igen efter 12. Och jag och älsklingen han med 00.35 bussen. Snacka om tur :)

Det var en trevlig kväll. Bara få sitta ner och prata och ha kul.. Dricka goda drinkar och bara vara..

Nu sitter jag här med toning i håret. Tänkte att det kanske blir lite snyggt tills bröllopet idag :) hihi.

Hoppas ni hade en bra fredag?
kram

Kommentera

Publiceras ej