Hej tisdag!

Inatt var det en jobbig natt..
Vira vaknde strax efter 12 tiden. Fick välling och somnade om, men tog en stund då hon märkte att jag gick ut osv.. Sen vaknade hon prick 4 och var klarvaken. Jahapp tänkte jag. Lade oss i soffan med en flaska välling och kollade på barnbrogram. Jag somnade om på engång och vaknade till sen och då sov Vira vid mina fötter. Strax efter 7 då kommer älsklingen ner och då vaknar vi upp. Jag var som ett kolli. Så jävla trött... Tur att hon somnade om, men ändå. Inte OK att gå upp vid 4 och vill kolla på tv..

Så idag sa vi att dom måste verkligen testa att få Vira att somna. Tog med vagnen så dom får testa i den. För det funkar inte att hon somnar för natten så tidigt som hon gjorde igår..

Idag kommer morfar och hämtar Vira på dagis. För jag har stängning som varje Tisdag och älsklingen har det idag istället för imorgon för det är röd dag på torsdag osv.. Så skönt att vi har nära och kära som ställer upp!

Nu ska jag ta och röra mig till jobbet.
Vi hörs sen.
kram

Kommentera

Publiceras ej